Toppen dag ♥

Äntligen har jag parkerat arslet o soffan :)

Haft en toppen födelsedag ♥
Nära o kära har varit här hela eftermiddagen o kvällen för att fira mig, fikat o surrat en massa, mycket tevligt!
Den enda som fattades var min älskade Simon, men han får gott göra mig, visst babe ;)?!
Fått fina presenter också :) Trodde man slitade få presenter när man blev "stor", men icket!


Vi var ju hos läkarn idag med Alicia. Kära mor följde med.  
Där så kom dom fram till att hon hade inflammation i luftrören(igen). Som hon hade sist när hon hade sån hät hemsk hosta i 3 mån..
Så nu har hon fått så hon ska börja inhalera igen, oså ska hon äta nå bruspulver varje kväll, o till ögonen fick hon ögondroppar som ska droppas var 3:e timma.
Allergi uteslöt dom, utan att ta ett enda prov, dom menar på att dom inte kan vara allergis mot annat än mat när dom är i den här åldern, så det är väl bara att lita på deras ord! Även fast jag är lite lur på det, eftersom det finns i släkten från barntiden .. O dom sa att små barn inte kan vara gluten heller, men alicias kusin som är 16 månader är gluten o har varit det sen bäbis tiden!
Men som sagt, måste lita på deras ord o prova med det vi fått i en månad o HOPPAS på att det går över!
Läkarn skulle ringa när det gått 4 veckor, o skulle det inte ha blivit bättre skulle dom fundera va vi skulle göra. Så bara att hålla tummar o tår!
Hon har blivit jätte förkyld nu ikväll, jätte täppt i nästan nu också :( Stackars mammas hjärtebarn ♥

Efter vi varit hos läkaren for vi på ica maxi o handlade lite.
Väl hemma stressade jag med att tina fram fika, baka en tårta o samtidigt steka plodpudding o bacon till middag :)
Som tur var så hjälpte min kära svägerska, Ellie till o plocka ur diskmaskin o plockade lite efter mitt bakande :) O Niko kollade barnen :) Guldvärt ♥


Just nu sitter jag under min nya mysiga filt som jag fått av mommo o moffa o mumsar i mig lite choklad, frusna hallon o isvatten :) Unnar mig det på min födelsedag, har faktiskt fuskat till det med en kladdkakemuffins idag också.
Ska strax gå o lägga oss i sängen, i en nybäddad säng dessutom, wunderful! Spela lite Wordfued på telefonen, man fastnar verkligen i det!
Alicia ligger o sover i sin bäddfotölj just nu, så ska bara in henne till våran säng, för hon ska få sova med mig ♥


Trotsat o köpt en av varje färg, varför alltid köpa samma :)? Simon fick blått o jag rosa :)






God natt gott folk.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0