Årets sista?

Inte fan kan väl myggen leva när det är så här kallt?
Ja antingen så fick jag årets sista myggbett av den sista levande 2011 myggan, eller så är årets myggor lite hårdare o klarar av lite kyla. 
Kliar som fan för de då .... 


Blev inga stövlar idag på stan, kollade inte destomer heller.. 
Men en tröja o ett nagellack till mig , o ett par byxor o en tröja till Alicia :) Så vi kom inte hem tomhänta iaf :p

När vi kom hem från stans så väckte vi pappa simon :) Nånting som alicia älskar att göra, o hon blir lika glad varje gång hon ser han ♥ Hon står ofta o bankar på dörren o ropar på pappa när han har jobbat o ligger o sover :p Eller så står hon vid ytterdörren ..

Slängde ihop nån middag, pannbiffar, stekt lök o potatis till mig o alicia fick köttbullar istället för pannbiffar :) Simon hade ingen matlust , så han åt en panpizza istället..

Efter middagen så så for S till jobbet igen o vi lekte en stund o i mellan åt titta ja på tv o tog det lite lugnt i soffan :)
Alicia blev lite trött, så vi tog på oss kläderna o gick ut för att leka.
Gick ner till mommos gård o gunga o åkte kana :) O hon hade även fullt upp o kolla på när stortjejerna lekte på gården :p ..
När vi varit ute i ca 1 timma så gick vi in, hann inte mer än byta om till pyjamas på henne , byta blöja o ge henne en välling så somnade hon så sött i min famn ♥

Jag har poppat popcorn o parkerat fet arslet i soffan o kollar på fångarna på fortet .. O gurkan är ju bara för härlig, man får verkligen skratta åt han :p 
Ätit lite kina puffar också, onyttig som jag blivit..
Förstår fan inte vad som tagit åt mig, har blivit så jävla onyttig, o vi ska inte tala om sockerbegäret ja fått ... Puh ..
Blir så arg o besviken på mig själv, jag som var så duktig o höll mig från all sånt skit i ett halv år!
Nä fan , nu får jag fan ta tag i detta innan jag rullar fram.
Antingen ska jag börja med GI på måndag eller ge drinkar ett försök! O ALL socker ska bort bort BORT!

Ja det blir då inga barn gjorda innan jag gått ner minst 5 kg iaf!
(Talesätt by me , inget planerat)


Ha en fortsatt trevlig kväll! Ska mysa med ängla nu innan läggdags..


Simon & Alicia - Ni är mitt allt, jag älskar er nu o för alltid!


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0