Typiskt ....

Fasiken också, nu har jag också blivit förkyld! Huvudvärk, trött/hängig, o täppt i näsan, hoppas på att ögoninflammationen inte besköer mig!
Alicias ögon har blivit lite bättre men är fortfarande inflamerade.. O kan ju tala om att det är en match att droppa själv var 3:e timme, inte lätt alls .. Nog svårt när jag fått hjälp ..

Vi har tagit det välldigt lugnt denna förmiddag, eftersom Alicia också är hängig..
Efter frukosten gick vi o la oss en stund till i sängen o kolla tv o bara mös på.
Sen så har vi lekt o läst böcker.
Kring 12 somnade Alicia på soffan o jag bestämde att jag också skulle försöka sova en stund, kl 13.20 vaknade vi båda :) Skönt med en stödvila, men jag hade kunnat sova i några timmar till kändes det som ..

Alicia har precis fått en sen lunch o en halv kladdkaka :) Så nu är hon helt chokladig..
Så tänkte att vi skulle duscha av oss så vi piggnar till, senare ska vi till momma o gammel moffa o äta middag, Ärtsoppa o plättar :) Mums!



På återsenade!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0