Snabbt, fullt ös.

Alicia har äntligen fått vara på dagis idag, blev stora krokodil tårar när vi lämnade hade, huja va jobbigt det var..
Ringde dit efter en halv timma o då hade hon redan glömt oss :p

Efter vi lämnat henne for vi till storheden för att handla stövlar o lite verktyg.. hittade ett par skit snygga gummistövlar, kommer foto sen :)
när vi var klar där(tog nån timma) så lämnade jag av simon i rutvik oså for jag o hämtade stor tjejen Linnea på dagis, så fick hon följa med mig o handla på willys :)
Nr vi handlar klar for vi o hämta små barnen, Alicia o Tim på dagis, o dom vart mer än glad av att se oss.


Blir ett snabbt inlägg, har fullt upp här!

Karlarna är ute o isolerar våran grund o jag är med barnen o ellie jobbar :)
Så har fullt upp med att underhålla dom små, linnea gick ut o hjälpte dom att arbeta en stund :p ..

Precis plockat undan all disk efter vi ätit o dammsugit, så slipper ellie göra det då hon kommer från arbetet :)
Ätit go middag, tacos! Så nu är man mätt o belåten.
Till barnen gjorde jag skinsås o pasta, o det gillades!
Linnea hjälpte mig med maten, hon fick skära gurka, o det tyckte hon va kul :p det gäller att underhålla vartenda barn med nånting :p

Puh tänk dom som har tvillingar och en 4 åring, det ska vara fullt upp i det huset!

Tänkte att jag skulle klä på ungarna kalonisar o låta dom gå ut i geggan o leka av sig, för båda är lite trötta, o sent att vila middag nu, så då håller dom sig vaken en liten stund till :)
O sen tänkte jag sätta dom i badet.

När dom ä klar där ute så sa vi nog åka hem, ska upp o jobba före fan imorn, 7-15.30, o Alicia ska på dagis. Så hade varit skönt att fara hem o ta det lugnt innan läggdags, o kolla idol så klart:)
Fan också att Andreas(blyger) hoppa av! Så jäkla bra men så förbannat blyg, man tycker ju synd om killen!


Nä nu gå o underhålla dom små barnen, o den största kom precis in :) Så då håller vi nog oss inne..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0