SNAAAAART ;)!!

Har inte haft tid att blogga, men nu tar mig mig tid då Alicia sover o mannen i huset är på skiftlag-fest :)

Idag så har jag varit o jobbat, 7-12, skönt pass men tyvärr ger det lite pengar, när man ändå är o jobbar så hade man ju gärnat jobbat ett längre pass!

När jag hade arbetat mitt långa pass så for ja o hämtade upp Simon, för att hämta ut våra tapter som kommit :)
Åh va det ska bli spännande att se dom på väggen, hoppas det blir bra!
Sen for vi vidare o hämtade våran prinsessa på dagis ♥

Middagen svullade vi på Mcdonalds, blev en tidig middag eftersom Simon skulle iväg kring 5.
Elin o Isabelle kom även dit o höll oss sällskap, o sen for vi alla hem till oss :)
Drack kaffe o surrade på en hel del!

For sen o skjutsade Simon till golfgarden där dom skulle ha 10-kamp, o sen for ja o Alicia till mommo för att umgås, stanna o kollade hockeyn en stund också.
Men sen gick vi hem för att göra oss kvällsklara, duschade o gav sesan en välling, sen sov hon som en stock i min famn ♥ Alltid lika mysigt!

Känner mig inte riktigt kry :( Ont i halsen o huvudet.. Börjar säkert bli förkyld igen, dessa jäkla förkylningar! Men sist höll den ju bara i sig i 1 dag, o det hoppas jag att även denna förkylning gör!.


IGÅR var det också en fullspäckad dag!
Jobbade 7-15.30, o när jag slutade kom jag hem till ett städat hem o middag klar :) Härligt! Kommit till ett städat hem hela veckan, har världens bästa karl ♥
När vi hade ätit middag så klädde vi på oss o for till ankdammen för att mata ankorna. O det gillade alicia verkligen, hon tyckte det var jätte kul att kasta bröd till dom, fast det blev varannan till dom o varannan in i hennes mun :p Hah .. Mitt i allt så började hon o locka på älg, trodde säkert att hon kunde locka på ankorna också :) Sötungen ♥




For ut till ängesbyn sen för att hälsa på en vän o se hur han fått det där ute :)

När vi kom hem fick vi besök från korpis, så då blev det kaffe, fika o babbel!

Blev en tidig kväll igår, både jag o Alicia somnade på soffan just efter 9, om det ens var det, var nog ganska prick 9 :p
Simon väckte mig efter ett tag, så gick vi vidare till sängen. Var så himla trött!
O i förrgår när jag skulle söva Alicia, så somnade jag också :p

Nu ska jag spela lite Wordfued innan läggdags!


Alltså förstå att huset kommer om 5 dagar!! Helt sjukt, ofattbart! Tiden har verkligen rusat iväg!
Snart är man bybo. Jag bybo? Låter konstigt, kommer nog ta ett tag att vänja sig, som som varit tuna tattare hela mitt liv :p



/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0