Pensionärer

God morgon :)!

Sitter o äter frukost med min älskade dotter ♥, S har farit iväg o jobba tidigt i morse ..

Blev en tidig kväll igår , vi gick o la oss strax före 10 :p O jag måste ha somnat innan 11 nångång :p Vi har blivit som 2 pensionärer :p Men vi löööv it , få mysa ner oss i sängen o bara mysa på ♥
Alicia somnade 19.30 , o var helt slut . Men det enda hon hade sovit var et timma på dagis , hemma vägrade hon o sova .
Så hon blev ju så klart trött där vid 5 halv 6 nångång , så då gick vi ut hela familjen o lekte på dagis gården :)
Kom in kring 7 , tog en kvällsdusch , gav en välling oså sov hon :)


Hade fullt upp igår efter vi hämtat tösen på dagis , dom ringde inte fören 13.30 , så hpn var hela 5 timmar på dagis , o kan säga att jag saknat hon!
Kom hem , lagade 2 rätter middag , till oss gjorde jag Fetaostgratinerad kyckling , champinjonstuvning , 3 pepparsås o klyftpotatis , o till Alicia slängde jag ihop en kycklingcurry gryta med ris :)

Efter middagen så satte jag mig o soretera/ordna i min recept .
Satte allt med köttfärs i en hög , allt med kykcling i en hög osv . O när jag var klar med det gick vi ut o lekte !


OJ fan va klockan hann bli mycket , nu stressa oss på med kläder o sen fara till dagis :)
O sen fara o göra en massa ärenden med mor ♥


HÖRS
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0