Kort o snabbt..

Go kväll , tänkte slänga ihop ett snabbt inlägg o sen nanna kudden :p


Igår jobbade ja 7-15, o tiden bara sprang iväg, det går fort när man har fullt upp! O det gillar jag!
Efter jobbet så gick ja hem, o började med middagen, Köttfärslimpa, potatis, brunsås o stektlök :) Blev riktigt gott , första gången jag gjort köttfärslimpa faktiskt :p O till och med SIMON gilla de, o då blir man extra nöld :)

Har även ätit riktigt god middag idag, ätrsoppa o plättar :D mmm sjukt gott! O plättarna stekte min älskade karl innan jag for till jobbet ♥ Lunch till Alicia o matlåda till mig.

Hade fin middag´s gäster igår , Tonni o lillebror va här o åt o surra lite :)

När vi ätit middagen så for vi snabbt o kolla på en bil, tyvärr inget vi fastande för... Hoppas på att hitta en så snart som möjligt, är ute efter en flakbil, så vet ni av nån lämna en kommentar :)

På kvällen tog vi det bara lugnt, kollade tv o kände lugnet . Skönt att inte känna nån stress eftersom jag jobbat eftermiddag idag, rätt skönt att få sova ut o inte behöva stressa på morgonen.
Jobbar 13.15-21. MEN jag jobbar hellre morgon faktiskt, tiden går mycket mycket fortare.. Fast ibland kan det vara skönt att få sova ut ..
Men nu för tiden är jag väldigt kvällstrött ..
Igår somnade jag 21.30 :) Det är nog rekord tror jag !

Har saknat mina älsklingar så himla mycket ikväll . Var såå skönt att få komma hem till dom.
O som tur var så var busungen vaken när jag kom hem :)
Så jag gjorde mig natt klar o gick o la mig med henne , o nu sover hon så sött här breved mig ♥
Mannen är i duschen, så när han kommer ska ja lyfta över prinsessan i sin säng o mysa ner mig under täcket o snosa på min kung ♥


God natt allesammans.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0