Helg ♥

Äntligen helg! Så skönt att få klippa upp utan att stressa iväg till jobbet, utan bara ta det lugnt o njuta av morgoen med min älskade dotter ♥
Mannen i huset ligger o sover, efter att ha jobbat natt..
Vi har precis ätit frukost, o nu ska vi förflytta oss till tv rummet en liten stund.
Sen måste ja hoppa in i duschen o Alicia måste ta ett bad, för hon har fixat håret med smör nyss :p


Igår hade ja ett skönt jobb pass 7-13, perfekt på en fredag!
När jag slutade så for ja hem, böt om oså for ja o S o hämtade Alicia o Tim på dagis :) Det hade gått jätte bra för dom båda.
For till Niko o Ellie o var barnvakt åt tim en stund.
När dom kom hem så for vi o kollade på en bil igen, som än en gång inte var nå för oss. Tror jag har en för kräsen man :p
Middagen svullade vi i oss på kebabhuset, riktigt gott! Men det dåliga samvetet kom direkt efter an tagit sista tuggan, som vanligt..


På kvällen hade vi idosmys, hela familjen ♥
O när det slutade så fick vi besök av Ellie o Tim, vi skulle ha tjej mys när S for iväg till jobbet.
Så vi har suttit o surrat till långt in på natten, så dom sov här, Tim mellan mig o Ellie o Alicia i sin säng :)
Medans vi satt uppe o sura låg båra älskade ungar o sov tätt intill varandra i stor sängen ♥



Bestämde precis med Elin att vi skulle gå på stan senare :)
Då får vi träffa lilla isabelle ♥

Ska kolla om jag hitta nå fina stövla till mig själv, o Alicia ska få några fler lång ärmade tröjer :)



Oj oj, räknade precis att det är 17 dagar tills huset kommer , nu är det verkligen nära!


Have a nice day!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0