Gravid

Idag blev det tidig uppstigning för oss , Alicia slog upp sina blå före 7 nångång , men vi låg o drog oss till 7.10.
Hon har nog en inbyggd dagis klocka nu=jävligt tidig uppstigning!

Ja de var ju bara att kliva upp , åt frukost sen har vi tagit det lugnt , alicia har lekt o jag har tittat på :p
Orkade kanppt hålla upp ögonen , så la mig o soffan med alicia , o slumra till i 10 min kanske , sen ville inte hon ligga mer , men tog inte länge så kom hon tillbaka , oså somnade hon . Men då var jag pigg o kunde inte somna :p Typiskt .. Så nu ligger hon o sover i sin fotölj , som mn kan vika ut till en liten säng :)

Ja herregud va jag har fått skratta åt Alicia när vi åt frukost . Hon tycker det är skit kul att kasta mat till ängla . O ibland låtsat kastar hon så springer ängla iväg o kommer tillbaka , o Alicia kiknar av skratt ! Gullungen ♥ Så hela hennes frukost macka fick ängla idag , inte riktigt meningen , eftersom ängla är på diet . Men man kan inte bli arg när hon är så söt o tycker det är kul :) Får stänga in ängla imorn då vi äter frukost :p

Har suttit o kollar tatueringar på nätet , men får ingen insperation riktigt ... Hade velat skirva Alciias namn , men jag tror att jag ska vänta med det tills jag fått dom barn jag ska ha :) Hah ..
Men vill verkligen tatuera mig , men som sagt VAD ?!


Igår hade vi fullt upp .
När ja lämnat trollis på dagis for ja o hämta upp mor .
For till Ica maxi , coop , nordsjö - beställde tapterna till alicias o vårat rum :)
Hämtade upp trollis på dagis , sen så for vi iväg till momma o där blev vi bjuda på lunch , mommos goda plättar :)

Kvällen blev lugn .
Till middag tog jag fram köttfärsbiffar som var frysta , kokade potatis stekte lök o gjorde brunsås till , sjuuuukt gott va det !

Blev en tidig kväll igår , när S for iväg till jobbet så gjorde vi oss nattklara , så ja o alicia låg i sängen kl 22 :) O jag somnade före 23 ..
Alicia har fått sova med mig heela natten ♥ Så mysigt !


Ikväll blir det att äta kräftor hos mor , ska bli gott :)



Uppdaterar sen , om jag orkar..


- Jag skakar på huvudet o säger - Ja herregud ..



TEST - Hur mycket stiger statistiken pga av rubriken :)?

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0