Det verkliga livet!

Första dagen i det verkliga livet var igår, o gick hur bra som helst :9
Fick fara o jobba på ett ställe som jag kan innan o utan till o känner all personal , så det var ju skönt :)

idag är jag där emot på ett nytt ställe, ett bra ställe :) Jobbar 8-14.30.
O tror ni inte att våran 2:a biljävul vägra starta i morse, PANIK, så Simon o Alicia fick skjutsa hit mig, det var så bråttom att hon fick åka i pyjamas :) TUR att dom var vakna o hade hunnit äta frukost ..


Igår efter jobbet så kom S o hämta mig oså for vi ut till rutvik, där var alicia redan, fammo o gammel mommo hade varit o hämtat henne på dagis :) O det hade gått jätte bra där! 
Fast dom tyckte att hon skulle få vara hemma i nån dag pga av hostan. Det som är är ju att hon hostar bara, är inte snorig eller hänig på nå sätt, utan det är bara den där jävla hostan som spökar :8 Har haft den i snart en månad .. 
Så Simon är med henne på VC, dom får kolla upp vad det är! Jag är inte lur på att det kan vara astma hon har..
För varje gång hon blir förkyld sätter det sig på luftrören, o hostan vägrar försvinna. Sist hoista hon i ett i 3 veckor !! 
Men vi får se, o hoppas på att det går över så fort som möjligt, kan inte vara kul o hosta i flera veckor :( O idag hosta hon så mycket att hon spydde :(  

Dagen kändes hur lång som helst igår, för oss alla .
När vi hade ätit middag trodde alla den var efter 6. ,em det visade sig att den bara var efter 3 :p ..
På kvällen for vi brudar o handla , jag , svärmor o ellie :) O efter det så satt vi alla o hade idolmys :) Alla barn sov, utom våran prinsessa :)

Våran grund kom igår också :) Fast den är omonerad , monterar den nästa vecka. Nu börjar det närma sig :D!!


Ikväll ska jag o älsko gå på bio o se Jägarna 2, o Alicia ska vara med mommo :)



Nä nu är rasten slut , dags att arbete igen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0