Bagage loppis!

Blit tidigare o tidigare uppstigning i detta hem, o även fast det blev en sen kväll för oss båda igår, så vakna sessan innan 7, men klev inte upp fören 8!
Det var bara att se glad ut o kliva upp, kände mig som en zombie, men efter att ha tittat ut genom fönstret o sett solen skina så blev man genast piggare :) Vilken härligt höstväder vi fått idag :) Solen ger en verkligen positiv energi! Man blir ju så dyster när det bara regnar o regnar, då de är grått o trisst ute ..

Vi ska strax hoppa in i en dusch, göra oss klara o sen åka ut till rutvik för att gå på bagage loppis :) Ska bli kul!
Blir nog att vi stannar vid en lekplats också så våra barn får leka :) Måste passa på att vara ute då vi får sånt här vackert väder!


Igår hade ja fullt upp, först for ja, alicia o momma till storheden, gick runt på några affärer, köpte ett par arbetsbyxor o 2 fliströjor, en till simon o en till mig :) Så nu kan jag också arbeta i huset! Blev tyvärr inte dom rosa eftersom dom kosar drygt 700, o dom här jag köpte kostade 170, liiiite pris skillnad!
Var även o storhandla på willys.. 

När jag kom hem så ställde jag mig o gjorde palt :) Första gången, o dom blev kanon bra! Lite för hårda, så nästa gång sätter jag lite mindre mjöl, men annars blev dom bra.. 

Medans vi satt o åt sa var degen på gästning, så när vi ätit klart o när jag fått paltkoma var det bara att börja baka bröd :) Ångrade att jag ens börjat med de efter jag ätit, men n'är jag väl började så var dom fort klara! 
När brödet var bakat så bakade jag o Alicia in oss i bilen o for till rutvik, eftersom fammo hade kommit dit :) 
Så där var vi till sent på kvällen. O när vi skulle hem insåg jag hur jävla mörkt det var o hur jävla rädd jag var.. 
Så ringde mamma o bad henne följa oss hem från bilen :p Feg som jag är.. 
Men är så jävla jobbigt att vara så mörkrädd som jag är, kan inte förklara känslan i kroppen, får panik gånger 1000! Ohh, så jobbigt .... 



Nä nu har jag en gnällspik breved mig som är övertrott, har hon varit i en timma nu så förstår inte varflr hon envisas med att vela kliva upp så tidigt! 


/N 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0