1 år äldre

Ja då vakna man i morse o inser att man är ett år äldre :) Blir hela 23 år idag, gammal som gatan va ;)? Hah..

Idag lär vi ha fullt upp, så jag o Alicia har passat på att ta det väldig lugnt på morgonen ..
Nu sover hon lunch o jag ska ta tag i dammsugaren o plocka lite här så det är rent o snyggt när folket kommer o fikar i eftermiddag :)
Kl 13.30 ska vi till läkaren med prinsessan. Om hostan o ska be o få nått utsrivet till ögonen, nu har hon ögoninflammation på båda ögonen, o på morgnen när hon vakna var båda ögonen helt igen geggade, kunde inte få upp dom :( Men hon var lika glad ändå o satte sig upp o babbla för fullt med båda ögonen stängada :) Såg så roligt ut :p


Igår for mannen i huset till byn för att jaga, o ska vara borta till fredag, o sen jobbat han hela helgen, så räknade att jag kommer inte se han på 9 dagar :( Känns jävligt tråkigt ..
O det jävligaste är att han inte är här på min födelsedag, o har inte varit det sen det blev vi .. Fast jag är ju född på fel månad , mitt i älgjakten , så får skylla mig själv :p

Fick för mig att baka bröd igår, så bakade frukost frallor :)
O medans jag bakade så stod korvsoppan i puttra på spisen.
Så till middag bjöds det på korvsoppa o nybakt bröd, kära mor kom hit o åt med mig o Alicia :)

Efter middagen så for jag iväg på föräldrarmöte på dagis, o mamma stannade hemma med Alicia ..
Var väldigt intressant faktiskt. O kan ju bara säga att hin hamnat på det bästa dagiset o med dom bästa fröknarna! Är så himla nöjd med allt! Deras arbetssätt, lokalerna, hur dom är med barnen, jaaa listan kan bli lång. Jag är super duper mega nöjd :)! Kunde inte bli bättre ..


När jag kom hem därifrån satt mamma o alicia o mös i soffan ♥
Satte mig med dom o kolla slutet på idol :)

Blev en tidig kväll igår , gick o la mig före 10, o somnade ganska fort :) Både ja o alicia ..

Man märker verkligen att Alicia märker att Simon är borta. Hon går runt o ropar pappa o springer till sovrummet, o när man öpnnar o hon ser att han inte är där ser man hur besviken hon blir :(  ..
Sen ställer hon sig vid ytterdörren o ropar på honom.
Så hon verkar sakna han väldigt mycket, o det gör jag också !!



Nä fan nu har jag inte tid att sätta här mer..

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0