Tröttast

Hoh är helt slut o matt .. Inte haft nån tid eller ork att blogga ..
När jag väl har kommit hem så har jag bara gjort i ordning mig o alicia o gått o sova ..
Man blir helt slut av att först jobba o fara hemifrån före 7, sen direkt man slutar fara ut till rutvik o vara där tills 9-10 på kvällen o sen fara o jobba igen dagen efter.. Blir att man är hemifrån i 13 timmar per dag.. Man kopplar som inte av på samma sätt ..
Fast jag ser det endå positivt eftersom det är till något bra, huset blir färdig o fint :)

O jag hade inte varit strandsatt om det inte vore för opel...
Vi lämnade in våran bil i måndags o då sa dom att andtingen skulle det bara ta över dan eller till tisdag förmiddag, så ringer vi tisdag just före 4 för att höra om vi får hämta bilen, nä då flytta dom farm det till tordag.. Oså ringer vi just före 4 idag också, då kläcker dom ur sig att den blir klar imorn för att nått har tjorvat..
Är det så jävla svårt då att lyfta på luren o ringa o tala om det ?! Så man slipper gå o vänta .....
Tur att vi fått låna niko o ellies bil som har bilbarnstol, och imorn ska jag få ta Jens(simons bror) bil till jobbet, så det löste sig iaf ...
Så jag o Alicia kunde fara hem tidigare idag(20.00) oså tar simon hem jens bil ..


Nä huja vilket negativt blogginlägg det blev ..


Det går verkligen framåt i huset nu :)
Tak kupan är på sin plats, köksinredningen också, Alicias dörr är flyttad, kablar är dragna, och imorn ska karlarna nog börja kakla i köket o till helgen blir det nog att gjuta golvet i garaget :)
Ja vi har då verkligt duktiga karlar Ellie ;)
Lägtar tills den 10 november ♥ Eller längtar mest tills vi är inne i huset o har kommit till rätta :p ..



Har glömt berätta att vi åkte in på jouren med Alicia i förrgår.. Pga av hennes hemska hosta ..
Fick träffa en helt underbar o bra läkare! Som konstaterade att hon har astma!
Han förklarade allt så bra, ritade på papper o förklarade också hur medicinerna hjälper för osv..
Hur bra o omtänksam som helst! Sånna borde det finnas fler av.
Så hon försäter att inhalera, o ta det där pulvvret .. O det lär hon får göra länge till.
Har även lämnat så dom kan inghalera på dagis vid behov, oså får hon sova i en vagn där, så hon inte stör dom andra barn vid lunchvilat och givetivis för att hon ska sova bätte, o det gör hon, sov 2 timmar idag :p



Nä nu ska jag göra min älskade dotter sällskap i sängen, i väntan på att min älskade o saknade karl ska komma hem!
Saknar verkligen hans närhet.. Känns som att man knappt ses, jag jobbar o han arbetar på i huset, o när han kommer hem sover jag :p Vi ses ju iaf vid middagen :) Hah ..

O på tal om nå annat så har alicia blivit pappig :( Ibland duger jag inte alls, usch så det gör ont i mamma hjärtat!
Hon har faktiskt blivit mer för killar i övrigt också, tyr sig mer till gammelmoffa, o i nikos famn vill hon vara, som hon varit så himola blyg för ..
Hon har nog blivit könsmogen, haha :) "skämtosido"



Kärlek♥







God natt gott folk!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0