Det går frammåt :)

Haft en härligt o rolig dag på jobbet idag, tiden bara rusade förbi  Jobbat 7.15-14.30, fast jag trodde att jag slutade 15.30, så helt plötsligt säger dom andra att du slutar ju nu :p En härligt känsla :)!

Så gasen i botten hem, o kramas med mina hjärtat. Som haft en mysig hemma dag idag ♥
Lagade fläskfile gryta o ris till middag idag ..
O sen efter middagen gick vi ner en snabbis till mamma, för att träffa Lillan o Ängla som sovit borta i 2 veckor..
Sen så kom ellie o hämtade upp oss o for till Rutvik..
Våran bil är ju på verkstad, så man blir lite handikappad eftersom vi inte har någon bilbarnstol i våran andra bil ..

Grabbarna har hållt på i huset, flyttat lite köksinredning vars det ska stå, o nu håller dom på att flytta dörröppningen till alicias rum från varsdags rummet till köket.. Kommer bli mycket enklare att mublera i v-rummet då, o plus att man har bättre koll om öppningen är från köket, efter som man är mesta dels i köket ...
Det går frammåt :)  

Jag o Aicia kom hem för en stund sen, hon var så trött, o jag också så Simon fick skjutsa hem oss..
Inte så konstigt att hon är trött, vilat 10 minuter på hela dagen(pga av hostan), busar för fullt med tim o linnea o sen bastat :p ..
Så nu ligger hon här breved mig i sängen o sussar så gott, o jag ska srax göra desamma ..
Hoppas att Simon kommer snart o kryper ner i sängen med oss ♥


Vunnit lite fina saker på Tradera idag, men nu är det färdig köpt.. Farligt det där ..




Fint va :)?


Nu ska jag lägga mig o hålla om min prinsessa o försöka sova ♥, så man orkar upp till arbetet imorn ..


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0