Röd

Njuuuuter av att vara hemma ♥

Idag så har jag varit hos frissan, det behövdes verkligen!
Både jag o min bäste frisör var lite wild and crazy idag o gjorde nå helt nytt i håret, röd/svart, blev skit nöjd!
Fast det blir jag alltid, har världens bästa frisör :)! Ingen annan skulle få röra mitt hår ..



Efter fissan så hämtade jag upp Alicia på dagis o for hem ..
Hon brydde sig inte ens när jag kom in på dagis, hon stod o lagade mat :p Sötlöken  ♥
Så nu trivs hon verkligen på dagis, o Tim också , han kom bara fram o gav mig en puss o sen vinka har för fullt då jag o alicia gick iväg :p


När vi kom hem så kom mommo, så då fick Simon underhålla Alicia o jag o mommo har börjat packa ihop lite i kartongen o sopsäckar, hon ska komma i morgon också så vi for fortsätta...
Fast Alicia tyckte det var himla kul att hjälpa till, jag gav henne saker som hon gick o gav till momma :) Duktig!
Elin o lilla Isabelle har också varit o hälsat på, även mor min var förbi en sväng :)

Bjöd mommo o moffa på den underbart goda tacokyckling gratängen idag, mmm så god den är!


Nu ikväll har vi bara tagot det lugnt, jag o snuttan har tagis oss en varm kvällsdusch, dränkte Alicias bad vatten med olja, hon är så himla torr nu :( O efter vi badat s smorde jag in henne med barn olja ..
Suttit o myst framför tv efter badet..
O nu ligger hon o sover så sött här breved mig i soffan ♥
Ska snart bära in henne i sängen ..
Är också riktigt trött, så ska också gå o sova snart ...

Tror jag börjar bli förkyld, hade så jävlust ont i halsen igår då jag la mig o börjar få tillbaka det nu, täppt i näsan o ont i huvudet :(
Har inte tid eller råd att bli sjuk nu!


Igår efter jobbet så styde jag kosan mot rutvik, där var det fullt hus! Simons mommo o moffa hade kommit, o hans morbror, kusin också :) O svärmor. svärfar o jens var ju där sen tidigare .
O där bjöds det på älgköttsoppa, satt himla fint i magen :)

Simon o svärfar var ute hela dagen o gjöt golvet i garaget ..
Höll på till halv ett på natten ..
Var inte meningen att hålla på så länge, men det tog en evighet för det att härda o bli hårt för att kunna slipa, så eftersom det var så fuktigt igår.. Samtidigt är det bra att dte får torka sakta, men inge kul att hålla på till så sent på natten då det är kallt o mörkt .. Men nu är det då gjort o det blev jätte bra :)
Tack för ALL hjälp i helgen, Niko , Jens , Monika , Ellie , Ronny , Matti o Linnea, ni är guldvärda ♥



Fått lite kläder idag som jag vunnit på tradera :)
Jackan o täck byxorna var jätte fina, 2 små fläckar på jackan, men inget man lägger märke till om man inte synar ..
O dom andra kläderna var också fina :) Så nu är dom tvättade!


Sagt det förr, kanske är uttjatat, men fy tusan så lycklig jag är!
Jag älskar er oerhört mycket Simon o Alicia ♥ Ni är mitt allt!



Ha en bra kväll alla läsare.

Buenas noches ♥
/N

Kommentarer
Postat av: ellie

du måst ju lägga upp bilder på håret

2011-10-12 @ 08:18:30
Postat av: Lilja

Bild på håret :)

2011-10-12 @ 11:18:19
URL: http://alexandralilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0