kallt

Brr va kallt! Idag är första dagen då jag såg frost på gräset, o första gången i år jag fick skrapa rutorna på bilen, var -0.5 i morse..
Dags att försöka hitta sig en vinterjacka.. Har hittat den jag vill ha, men den ostar 3200, känns liiiite dyrt, men hade verkligen vela ha den!

i natt har vi sovit här i rutvik, eftersom det var karneval på dagis, o vi skulle lämna in åran bil på verkstad på morgnen..
Så då har vi alla sovit här :) Mysigt..
Kollade film o åt chips med dipp igår kväll ..

Innan vi for ut till rutvik så bjöd jag mommo o moffa på middag, tacokyckling gratäng. Fy fara så himla god den var!! O väldigt enkel att göra, den rekomenderar jag starkt!


Jaa så nu på morgonen har vi varit på karneval på dagis, gått i tåg med hela dagiset o sjungt o spelat instrument..
Var himla kallt ute, en när solen kom fram blev det genast lite varmare..
Försökte måla Alicia o Tim till katter i morse, men dom total vägra. haha :)
Nu ligger prinsessan o sover, hon fick följa med hem efter karnevalen eftersom hon inte är riktigt kry ännu .. Hostar o hostar ..
Simon är i huset o hjälper byggarna, o vi ska kolla nån film tror jag, ellie, niko o jag :)


Har ju som kommit på att det här med tradera är ganska så kul :p
Så sitter där hela tiden .. Tyvärr så vnner jag inget.. Budat på två jätte fina täckbyxor o jackor från POP , men vann dom tyvärr inte ..


Nä nu ska jag gå o vara social ..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0