Freeeedag :)!!

God morgon!
Jag o prinsessan sitter o äter frukost, en onyttig frukost :) Först fick hon det vanliga, gröt o nu sitter hon o mumsar i sig plättar :) O jag har ätit lite yoghurt med mussli o tåänkte också smaka mig en plätta :p ..

Idag så vabbar jag, varit en jobbig natt för sessan, gråtit av o till, o hostat .. Måste vara tänderna som är på g ..
Hjärtat sover fortfarande o ska få sova en stund till eftersom han jobbat natt ..

Efter frukosten så ska vi hoppa in i en dusch , göra oss i ordning, packa o dammsuga ..
Ska upp till byn idag o vara dör till på söndag . Simons moster ska ha 40 års kalas imorn :)
Men först måste vi göra några ärenden, fara på arb.förmedlingen o lämna in ett intyg, storheden o köpa ett par vinter vantar till alicia o en vit långärmad tröja o efter det fara ut till g-stad för att byta till vinterdäck ...



Ett stort tack till mommo o mamma som varit här o hjälp mig att packa i förrgår, satte mamma att underhålla alicia, för annars är hon mycket för att hjälpa till lill tjejen :p
Nu är det inte så jätte mycket kvar ..Tagit ledigt måndag-onsdag så då packar vi det sista ..



Igår då jag slutade jobbet for ja till rutvik o hämtade upp Simon, alicia stannade med faster medans ja o hjärtat for på kebab huset o åt middag :) Alicia hade redan fått äta middag hos sin kära faster ..
Sen for vi tillbaka till rutvik , karlarna gick till huset för att arbeta, barnen badade o jag o ellie tittade på :)

For sen till mor o sa hej en sväng, kollade sista perioden i hockeyn o sen gick vi hem .
Både jag o Alicia var trötta, båda somnade i soffan :p ..
Påväg til sängen kom ha på att jag hade tvätt i maskinen som var tungen att hängas, när jag kom in i badrummet så såg det som konstigt ut, o när jag tar ut dom två tröjerna som var i maskinen RASAR det ut som gele klumpar.. Då har alicia varit så duktigt o slängt in en blöja i maskinen, så ni kan ju tänka er hur det såg ut där inne!! FULLT i gele, o fullt på toa golvet o i avloppet, så det var bara börja rensa avloppet o försöka få bort all jävla gele, o spola av kläderna för att tvätta dom igen ..... Drt är rart med barn ibland!
Verkar ha fårr bort det mesta ..



Nu plocka undan frukosten o hopp in i duschen ..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0