Äntligen ....

Börjar äntligen se ljuset i tunneln nu!
Det enda som är kvar är golvet/listerna i köket o hallen :) O plocka bort nå små saker som står på bänkarna i köket ..
Hållt på hela helgen med att städa o plocka, tack alla för all hjälp vi fått, vi hade inte klarat oss utan er ♥

Vi avrundade ganska tidigt ikväll, for ut till rutvik o fyllde kyl o frys från lägenheten..
Fick oss fika hos Niko o Ellie, mommo o moffa var så kaffesugna :p

När vi for från rutvik så åkte vi till Kebab huset o åt sen middag, var välldans gott!

Har även varit o kollat på ljus showen inne i stan, skit häftigt! Varade bara i 10 minuter o är var 8:e minut från 19-22, tror sista dagen är imorn, så far in o kolla, se värt!!


Jag o Alicia tog oss ett vars bubbelbad när vi kom hem, o sen när hon badat klart så kom simon o tog henne, så fyllde jag upp badkaret o njöööööt av lugnet med tända ljus  ♥
O nu sitter vi hela familjen o myser framför tvn, o jag avnjuter en riktigt kall o god smoothe, som alicia kommer o smakar av då o då :)




Haft så fullt upp att jag glömt bort att köpa pumpor för att dekorera, o rosta fröna! :(
Får väll bli nästa halloween ... Eller gäller det bara i helgen?


Glad halloween!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0