JUL

Nu är det jul här i vårt hus ♥ Jag o bäste Ellinor har hållt på att julpynta här hemma, bytt gardiner, satt upp någta stjärnos o jultomtar.. Fast det är inte helt klart ännu, några fler tomtar ska sättas fram, julstjärnor till köket måste köpas o det viktigaste o mysigaste av allt, JULGRANEN ska pyntas! Ja fast egentligen, det viktigate av allt är ju SNÖN! Vill att det ska vara vitt på backen, o vitt på träden! En jul utan snö är ju ingen jul .... Har även bakat pepparkakor med Linnea, o dom minsta trollungarna har ätit glass o tittat på, o så klart lekt för fullt :) Älskade morfar har varit förbi ikväll på en kaffe kopp, himla trevligt ♥ Och älskade mormor är så saknad! Hela 25 dagar kvar till hon kommer hem! Hunnit med att vara till läkaren o barnmorskan idag också, fick tyvärr inga andra tabletter för illamåendet, så får hålla ut o hoppas på att det går över snart! Har bäckenbensinflammation o ischas, inte konstigt att jag har så ont! Så imorn måste jag ringa o få nån tid hos en sjukgymnast. Tips på nån bra? Förutom city rehab för där var det fullbokat .... Barnmorskan tyckte jag var stor för att vara i v 10, eller det var jag som tog upp det, att jag tyckte jag hade stor mage för att vara så tidigt .. O hon höll men, jag skämtade till det att det kanske är 2, o då ville hon känna, men sa att vi inte ska spekulera, vi får se på UL .. Åh herre gud, tänk om det är 2!!? Då har jag det jag gör ... Lär vara gråhårig innan jag hunnit fylla 25 ;) Fast o andra sidan så har jag då gjort bort att befolka världen ;) Haha .. Ska försöka söva min älskade trollunge som helt plötsligt vaknade o var pigg, o som vägrar somna om! Snart kommer pappan i huset hem också , så tror vi ska gå till sängen allihopa o sova, är jätte trött! God natt o sov gott .. /N

Kommentarer
Postat av: Ellie

De vart så fint hos er, super mysigt =)

2011-11-22 @ 10:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0