Fy skäms ...

Oj oj, nu är det verkligen fy skam på mig! Väldigt länge sen jag bloggade .. Har inte haft tid, o när jag väl fått lite tid har jag inte haft ork :p Hänt mycket sen jag blogga sist. Nu bor vi ju i huset, o jag trivs som fisken i vattnet! Känns så jävla rätt, o det gjorde det första natten vi sov här! Jag älskar vårt fina hus ♥ I´m so happy. Trivs även jätte bra på nya jobbet, synd bara att det är så lite procent o att jag inte får jobba nå extra för att få mer ... Hade jag vetat det hade jag aldrig tagit det här viket, det resulterar ju i att jag inte kommer få många ören i december, kul! Aja, inge att göra åt nu, viket går ut den 5e december så då får jag jobba som en tok efter det .. Är nu ledig till onsdag, o sen är jag ledig i 7 dagar o jobbar 4, 2 st av dom 4 är monster pass, lördag, söndag, 11-22, hoh ... Jobbade ett monster pass igår också, 10.30-21.30 , inge roligt alls .. O simon hade också ett 10 timmars pass, så alicia fick vara med faster o sina kusiner, tack så mycket ♥ Ska lägga upp lite bilder via telefonen sen :) Funderar om jag ska lussebaka till veckan då jag endå är ledig, o storstäda idag .. Ser ut o fara skönt väder ute, kallt o uppfriskande, -7 men sol :) Så om man kanske går ut o går en liten sväng ? .. Simon jobbar till 5 idag, trisst .... Aja nu ska vi äta klart våran frukost o sen hoppar vi i ett bad jag o sessan ♥ /N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du borde få jobba upp till 165 h på en månad iaf? Låter konstigt att du inte får göra de :/

2011-11-20 @ 21:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0