En hel dag i HPDA !

Denna dag har spenderats i Haparanda med Alicia , Simon , svärmor o Jens .

For från korpis kl 8.45 o kom hem kl 20.15 , så vi har varit heeeeeela dagen :)
O Alicia har varit så duktig , nöjd hela tiden , inte ett pip på hela dagen .. Förut i sista affären , då var hon less , men det förstår jag ! Mammas duktiga tjej ♥

Började med Ikea . - Mommo o moffa kom också dit :)
Fått en massa insperation o smarta idéer till huset , o en massa annat fint , som ska köpas sen :p - Speciellt en sak till tvättstugan , skit smart grej - Till all tvätt ! Kanske lägger upp en bild sen ;)
Men utöver det så shoppade vi för 466 kr , så det blev en billig ikea resa :p Fast egentligen gick allt på 766 kr , men när jag gav fram det jag trodde var ett ikea family kort var ett presentkort på 300 kr, som jag inte hade en aning om att ja hade :) Så ingen blev ju lyckligare än jag :p
Men satt precis o räkna att det är 7 månder kvar tills vi bor i huset , fan känns som en evoghet ! Vill flytta NU ! Men sommaren brukar ju gå fort , o efter sommaren är det bara typ 4 månader kvar :p

Alicia o hennes nya kompis - Helge , på Ikea .


Man blir trött av att shoppa :) ¨



Efter det så har vi varit på vildmarks shoppen , djurmagazinet , ÖB , Jysk , Fikat , Ica maxi .
Så vi har varit runt o rantat lite över allt :p
På ÖB så köpte ja färdigt ballongen , tallrikar o servetter till Alicias kalas :) , oså en present till hon också .
Är så himla svårt att komma på vad man ska köpa i present , svår meed ändå jäkligt lätt ålder eftersom allt uppskattas :) Men hon har så mycke leksaker .. Tips ?
Vet då att jag ska köpa en potta , leksaks "piano" , bobux tofflor ..


Suttit o kollat runt lite på tradera , mest på väggdekorer , hittat jätte fina textdekorer :) Både till köket , tvättstuga o till sovrummet ..


Nu ska ja leka en stund med min älskade dotter , sen tänkte ja o simon gå o basta ♥ Kanske titta en film också :)



/N 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0