Läggdags !

Tänkte blogga någon rad innan det är läggdags .


Blev ingen stressig morgon , som jag trodde det skulle bli . Vi tog det faktiskt ganska lugnt , tog oss till och med en PN i 30 min :p O efter det så tog vi en låååång dusch/bad !
Väckte Simon kring 11.30 , då passade ja på att gå o promenera en sväng med Ängla :)
Sen var vi färdiga för att åka , åkte ut till storheden o gjorde några ärenden före vi började rulla mot byn ..


Här har vi spenderat kvällen med en massa surr , bus o lek ! Ungarna har stått framför tv.n o rockat till moraträsk , så jäkla söta :)!!


Simon o svärfar har farit o firat S farbror som fyller 40 . Stackarn som bara sovit 3 1/2 timma , han är säkert dö trött . Tur att han är nykter , annars hade han nog somnat efter en öl :p

Nu tänkte ja gå o krypa ner under täcket o titta lite tv , o invänta att min älskade karl kommer o kryper ner med mig i sängen :) Sessan sover redan , jag ska nog bära över henne till våran säng tills Simon kommer hem :p Är så mys sugen , o hon är så sjukt gosig att mysa med :)!!



TACK för alla kommentarer !
MEN kan fortfarande inte riktigt brstämma mig .. Det står mellan dom vita med körsbär på , men dom är nog ganska opraktiska , sen står det mellan dom bruna och dom rösa med blomma på ! Oså så klart så hittade jag ett par till som var skit snygga , så nu velar jag mellan dom också , BLIR TOKIG !!

Visst var dom också snygga :)??

Hade jag varit rik hade jag nog köpt alla fast i olika storlekar :p .. Hade fan i mig varit enklast så ...



Nä nu ska jag gå till sängs !

God natt gott folk !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0