Längtar ♥

Joe Labero den 23 oktober ! wiiiihiii så kul  , längtar ! Hämtade ut biljetterna igår !
Jag och min älskade karl ska gå , det blir våran gemensamma 3 års present


Är inte det minsta trött !
Jag o Alicia sov middag i nästan 3 timmar ! Inte så konstigt att ja inte är trött ;) Men Alicia sover då iaf ..

Var ju på den där nya affären idag . Men fy satan så dyrt det var !
Jag som hade tänkt att göra en fin tårta . Men det blir då bara en vanlig gräddtårta :p Men det slinker nog ner i deras magar iaf !
Men bestämde att ja gör den nästa vecka istället , så vi firar morsdag i efterskott ..

Mamma köpte några färgglada cupcakes formar , så ska esta baka några st innan Alicias kalas så att man vet att dom bli ätbara , tänkte coskå testa göra några mini cupcakes :) O en massa annat gott ahde jag tänkt baka :)
Fast det är ju länge dit , men det måste ju planeras :) Är ju speciellt att fylla 1 år :)!


Måste bara berätta hur gullig våran barnmorska är !
När vi var där så visade jag det lilla såret Alicia har på fingret (av ett hundbett , ej våran hund) , o frågade om det behövs göras nå åt det , typ ta en stelkrampspruta eller nått .. Men eftersom det är så litet (kanske 1x1 mm i diameter) så trodde hon inte det ..
Men då ringde hon ikväll , hemifrån , o tyckte jag skulle ringa till jouren o rådfråga dom ..
Då har hon suttit o tänkt på det hela dagen o kvällen , oså satt hon o titta på nått program som handlade om det , så då ringer hon på sin fritid , är inte det gulligt/omtänksamt ?? 
Hon var även underbar o bra då när ja var gravid , hon tog alltid ett extra prov för att vara på den säkra sidan om det var något .. 
Ska INTE byta när vi flyttar , ska ha kvar henne ! 

Jourdoktorn tyckte att hon skulle behandlas med pencillin även fast såret är ytligt o litet , eftersom det är ett djurbett o kan lätt bli infekterat .. 
Så har ställt klockan för att ringa o boka en tid på Vårdcentralen imorgon .. Får se vad dom säger .. 



Rektorn för Alicias dagis ringde idag , o fråga om vi kunde/ville skola in henne 2 veckor före istället , så att vi skolar in henne samtidigt som alla andra barn .. 
Så inskolningen blir redan den 22 Augusti Egentligen vill ja inte alls ! Men det får bli en mjukstart ! 
Men det roliga är ju att då skolas Tim o Alicia in samtidigt , kan ju vara tryggt o kul :)



Nu ska ja slå på vänner o lägga mig skönt i sängen så kanske ja somnar tillslut !
Pussa lite på Alicia först






Jag älskar er , Simon & Alicia , mest av allt ! Ni är min värld !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0