Underbara sol :)

Solen skiner ju för fullt ute :) Jippi ! STANNA nu hela dagen !

Efter jobbet igår for ja hem en snabbis , böt om sen for vi till Toy´s o köpte födelsedags present till tim , en blå Bobby car :) O till Linnea köpte vi 2 filmer :p
När vi var klar där for vi o lämna våran dator till Simon morbror , han har fixat den så nu ska den funka klockrent :) Sen så for vi ut till rutvik för att gratta Tim :)
Blev bjuden på grillat , satan så gott det var ! O efter maten tog vi en promenad ute i blåsten ..


När vi så gav ja Alicia kvällsfika o sen mös vi framför tv:n hela kvällen o lekte lite emellanåt ..

Hade satt fram en bulla på v-rums bordet åt Simon . Tog några kort på mig o han då vi satt i soffan , när jag tittar mot bordet så står Alicia o mumsar i sig bullan :)
När jag tar bort den ifrån henne så tittar hon på mig o säger högt : MMMMMMH NAMNAMNAMNAMN :p Gulliunge !
Jag o Simon skratta så tårarna rann !






Hon har fått låna en lära gå vagn av sin käre kusin :) Oj va hon tycker det är kul att gå med den .. O jätte duktig är hon !




O här är en till bild . Hon har börjat ställa sig mot ugnen o pussa sin spegelbild :)







Nu ska vi göra oss klara , o fara till Elin o hälsa på , se hur dom har fått det i nya lägenheten :)


/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

va söt hon var med olika mockasiner =)

2011-05-05 @ 11:15:15
URL: http://najag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0