Tidig morgon ..

                                      Grattis världens underbaraste Tim på din 1års dag :)



Blir ett snabb inlägg ..

Sitter o tvingar i mig frukost , har så svårt för att äta fruksot den här tiden på morgonen ..
Kl ringde 06.00 o jag hade gärna legat kvar i sängen o myst med mitt hjärta , o sen få morgon mysa med båda mina hjärtat !
Men nu ropar KG , så då är det bara att jobba :p (kommun golvet) 


Skönt att vara hemma igen ..
Var förbi mormor igår o lämna lite kött för vi har sån liten kyl :p Fick med oss ny bakta bullar :) Synd bara att jag inte åter sånt , fast då blir det ju mer till den som verkligen behöver äta lite mer av den varan ,Simon :)

Hann tvätta en maskin o hänga innan vi gick o la oss ..
Satt också o avnjöt en smoothie till BB :) riktigt gott .  



Nu måste ja stressa iväg .


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0