Morsdag ♥

Min första morsdag idag :) O det har varit en jätte mysig o trevlig dag  ♥
Fått en jätte fin klocka , mugg o ett kort av Alicia o Simon , TACK !
Den är så jäkla snygg klockan , hade velat ha den i alla färger ! Jag som ÄLSKAR klockor !!





Grattis mamma på morsdag ! ♥ - Dig firar vi till veckan .

Denna dag har vi spenderat inne hela dagen . Varit folk här , så suttit o surrat , kollat tv oså ..
Jag har bakat både "nyttiga"o onyttiga negerbollar , dom nyttiga är bakad med sötningsmedel .. Var ingen höjdare , för dom smakar kakao nå jävulst !  
Nu efter middagen så har jag , Simon , Jena o Matti spelat yatzy , hjärter 7 o neger o president . O nu tänkte vi kolla en film :)


Såg idag att Alicia tredje tand har kikat ut , den högra framtanden :) ♥
Säkert därför hon har varit lite tjurig o haft en egen vilja :p


I morgon ska ja , simon , alicia , svärmor o jena på Ikea :)
Ja o hjärtat ska kolla på lite köksinredning , toainredning o sovrumsinredning , o så klart barnrums inredning :) Vi ska inte köpa ännu , men kolla o få lite insperation ! Ska bli jätte kul ! Blir säkert att gå på några andra affärer ..


Men nu ska jag gå o ta plats i soffan !

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0