HJÄLP

Härliga torsdag !

Sessan slog upp ögonen kl 06.20 o tyckte att vi skulle ta morgon då , men det tyckte inte jag så jag lyfte över henne till våran säng , men det hjälptes inte ,för just då kom pappa hem :p Så Alicia blev överlycklig o har legat o pratat o myst med han . Men tillslut så somnade hon om , kanske kring 07.10 eller nå , sen slog hon upp dom vackra blå kl 8 igen :p Men då låg vi o drog oss o mös till klockan blev 20 över ..

Blev en ganska stressig morgon , Sölade lite med frukosten .. Så var ja tvungen att gå ann med dammsugaren här hemma . För igår kväll märkte jag att ja tappat min öronhänge , så då blev ja nojjig att alicia ska stoppa det i munnen o kvävas ... Förhoppningsvis så har ja tappar det ute !

När vi var klara gick gvi ner till mamma , gick ut med vovvarna sen så promenerade vi (och mamma) till babysången !
När vi väl kom dit så sjöng dom för fullt . Det hade börjar redan kl 10 , o det hade vi ingen aning om . Men vi hann vara med o sjunga i en kvart iaf , oså fikade vi efteråt . Så nu är det ingen mer sång på ett tag , för det var avslutning idag ..
Efter sången så tog vi oss en promenad ! Riktigt skönt var det , men blåste lite för mycket ..


Ska ut o jobba ikväll , ett skönt pass , 16-20.30 .. Skönt att vi ska äta resten , slipper ja tänka på de . Eller jag hade faktiskt tänkt slänga ihop en bacon pannkaka till min älskade karl , då blir han nog glad :) Men det går ju fort att göra ..
Skönt att ja bara jobbar till 20.30 , hinnar ja se han i kanske 45 min iaf !

Just nu så sitter jag o avnjuter en kopp cappuccino , MUMMA ! O Alicia kryper omkring här på golvet , leker o kollar film emellanåt , på little people .
Har sökt lite på internet efter bobux skor , o har hittat hur många som helst ! Så många att jag inte kan bestämma mig för vilka som är finast !! Så jag tänkte att ni ska få hjälpa mig :) Så här ser om ut .





Såå HJÄLP till nu , var inte blyga , lämna en kommentar ;)! Har fastnat för 3 st mest . Men ska se först vilka ni tycker så säger ja sen vilka 3 de är :)



LOVE

/N

Kommentarer
Postat av: Maysan

dom vita med rött,grönt och blått på. helt klart :) lite dalkulla-känsla :)

2011-05-26 @ 14:03:52
Postat av: Sarah K

Dom bruna tycker jag, dom håller sig nog fina längst, om man ska vara praktisk :) Och så var dom ju fina också!

2011-05-26 @ 14:17:22
Postat av: mammamaria

Antingen dom svarta eller dom rosa:) Men jag skulle nog ta dom svarta.

2011-05-26 @ 14:18:00
Postat av: Anonym

Oj haha dom kanske var bruna,trodde dom var svarta:P

2011-05-26 @ 14:19:10
Postat av: Anonym

Dom rosa med blommorna eller dom brevid dom vita med blommorna

2011-05-27 @ 09:40:53
Postat av: faster Ellie

snyggast var ju absolut dom vita med körsbären...men ska man tänka praktiskt så dom bruna eller dom rosa med jordgubben på...

2011-05-27 @ 21:59:58
Postat av: Carro, mamma till Neo

Dom 3 översta och dom sista :)

2011-05-31 @ 08:34:04
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0