God natt

Ögonlocken är tunga , tänkte skriva ner några rader o sen gå o lägga mig med dom bästa i mitt liv !
Alicia sover redan , hon har somnat i fammos knä ..
(Simon kom precis o pussa mig o fråga om jag var klar snart , att han väntar på mig) Jag är så lycklig !


Har varit fullt hus här hela dagen . En massa surr , bus o stohoj :) Trevligt ..
När alla hade farit så for vi o hälsade på hos några släktningar till Simon ..

O nu ikväll har vi tittat slutet på BB o sista avsnittet av The walking dead . Jävligt trisst att det var sista avsnitten o jag hoppas verkligen att andra säsången släpps jävligt snart !


Hoppas också på fint väder i morgon så vi kan komma oss ut !
Får se om vi far hem imorn eller på tisdag ..
Men börjar få hem längtan , till egen säng framför allt !
Borta bra men hemma bäst som ja brukar säga ..


Men nu ska vi gå till sängen , o tokmysa ! Tror inte att det kommer ta många sekunder innan ja somnar :p
Förhoppningsvis , för har nyss druckigt en kopp te för att jag var så frysen . Så om inte annat kommer ja väl få springa o kissa hela natten ..



God natt !

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0