Gi - Dag 9

Ska börja med att skriva Grattis till Alicias farbror , Jens , som har fått körkort idag :) GRATTIS !


Vilken envis feber , som inte vill försvinna ! Den har varit ner en gång idag , till 38.4 sen blev den högre igen ...

Har faktiskt städat hela hemmet idag , dammsugit , dammtorkat , tvättat o skurat :) Simon har fått vara med lill tösen medans jag har gått ann :p Skönt med ett städat hem !

Blev en sen middag , eftersom jag inte hade en aning om vad ja skulle laga , o mitt humör var inte riktigt på topp , så det drog ut på tiden .. Men tillslut så kom ja på , o när maten var uppäten så blev humöret på topp igen :)

Simon tog sig en tupplur efter middagen , o de var han verkligen värd ! Satt på jouren till halv ett, vi somnade kanske kring 2 , o sen klev han upp 5 för att fara o jobba ! Att han orkade upp fatta jag inte ..
Medans han sov så ha ja o alicia har fullt upp med att leka !

Alicia har fått sig ett kvällsbad , man vet ju själv hur skönt det är att bada då man är sjuk , bada bort alla bacilusker !  
Nu så ligger vi alla tre här i sängen ..
Har liiiiite svårt att skriva , eftersom alicia gärna vill hjälpa till :p Hon är övertrött o verkar inte vela sova riktigt ännu , sitter o säger vovve, heeeeeej , klappar händerna o kastar tutten hela tiden o emellanåt så är hon go med Simon :) Gullungen !


Har två sjuklingar att ta hand om .. Ängla har ju varit hos veterinören idag . Svamp i båda öronen o inflamation i vä örat .. Det är ju mycket vanligt att sånna här raser har problem med öronen .. Men endå synd om henne :(



Nä nu ska jag mysa med mina 3 älsklingar !
Så mysigt när hon fått sova i våran säng dom här dagarna :) Så måste verkligen njuta av de innan hon blir frisk o får sova i egen säng igen :)



GI - Dag 9

Frukost : Det gamla vanliga :p

Lunch : Ingenting

Middag : Fetaostgratinerad kuckling , champinjonstuvning , blomkålsmos o sallad .


Utvärdering :

Haft ett jävla sug idag , säkert för att jag bara suttit inne , så därför tog ja tag i städningen , o då glömde jag bort att ja var sugen :p
Lunchen skippade jag idag eftersom det blev sen frukost ..
Ett tips : Blir ni sugen/hungrig , gå o borsta tänderna ;) För då kan man inte äta :p Eller kan kan man ju , men man vill inte för då smakar allt skit :p



God natt !

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0