GI - Dag 5

Ligger i sängen o har precis kommet hem från rutvik . Så det blir ett snabbt inlägg , är trött o kramsjuk !

Ja o Alicia har varit i stan idag med mamma , monika o mommo .
Shoppade 3 par skor för endast 313 kr , billigt o bra :) Ett par var riktigt snygga , men jääävligt hög klack , så får se om jag kommer att använda dom , kan lägga upp en bild på dom imorn :)
Satte oss på mat o prat o gav Alicia lunch o satt där o surrade ..

Ellie ringde o fråga om vi ville kom ut till o äta middag , grillat med dom .
Så på väg hem från stan så svägnde ja förbi tuna , lämna av mamma o dom o sprang upp en snabbis o hämta barnmat o en massa grönsaker :)

Så har varit i rutvik hela kvällen . Barnen har lekt på för fullt , dom har verkligen kul med varandra :)


Har haft en STORbråk med min jävla garderob idag också .. Har fan INGENTING o ha på mig , o då menar ja ingenting .. GAAAAAH va jävla less jag blir !!! O nu när det är sommar o allt ......



GI - Dag 5

Frukost:

Fil med ett rivet äpple i , ett kokt ägg o GI smörgås .

Lunch:

Loka päron

Middag:
 
Grillad fläskfile , grönsaker i ugn(aburgin , lök , paprika o squash) Tzatziki o grönsallad .

Utvärdering:

Har inte varit några konstigheter alls . Kännt mig precis som vanligt .
Som om ja inte ens gick på nån diet :)
Inte varit nå speciellt hungrig fast ja hoppade över lunchen o det blev sen middag .. Inge hunger nu på kvällen också . Jävligt skönt faktiskt !



God natt !

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0