GI - Dag 4

                                  



Började dagen med ett arbetspass , 7.30-12 .
For hem o var med mina två gullepluttar ! Men han inte vara med min karl länge så skulle han fara på jobbet :( Trisst när vi jobbar om varandra , känns som att vi bara möts i dörren .. Men men cash is king ;)

Efter att Alicia ätit lunch så gick vi ut o promenerade , fick med oss Johan :) Gick i 50 min , riktigt skönt . Men blåste tyvärr storm !
Mötte upp mamma utanför hennes jobb o gick hem tillsammans ..
När vi kom till Altanen så satte vi oss o sola en stund o mor gick in o började med maten ..
Blev så jäkla rastlös så ja satte både mig o johan i jobb . Tog ut ALLA utemöbler på gården , svampa o spolade av alla möbler , oså spolade vi av sjävla altanen också !
Alicia satt så nöjt oi vagnen o titta på när vi arbetade , hon tyckte nog det var kul o se när de sprutade en massa vatten :)

Mommo o moffa kom också o åt hos mamma :)

Kom hem rätt sent , kring halv 8 .. O hade barnmaten att göra !!
Men när vi kom hem så var alicia så kramsjuk , så jag hade inte mage att sätta ner henne på golvet .. Så vi satt o mös hur länge som helt . Hon ville vara riktigt nära , borrade in huvudet i nacken på mig . O direkt ja satte henne på nå annat sätt började hon o gnälla . Min söt tjej !

Så började med maten lite före 9 . Som tur är så sköter det sig själv.
Medans maten stod på spisen o puttra så tog ja o Alicia en kvällsdusch , i vanlig ordning :)



Hon var vaken när Simon kom hem , så vi gick ut i trappen o vinkade genom fönster . Det tycker hon är skit kul , skrattar o vinkar för fullt , hon försöker till och med pussa på fönstret :p
Men nu så ligger hon o sover .. O jag o älsko ska slå på BB på internet . Missade det ikväll ..


Bjuder på några bilder :)

 

Alicia blev lite putt på mig när hon inte fick krypa in på toan :p
  




GI - Dag 4

Frukost :

Fil med rivet äpple i , Gi smörgås o ett ägg .

Lunch :

Älgkött , blomkålsmos o sallad .

Middag :

Fetaost gratinerad kycklingfilé , champinjonstuvning , tzatziki o sallad .


Utvärdering :

Frukosten var verkligen mättande idag , Var till och med tvungen att läma lite eftersom jag blev proppmätt !
Middagen idag var super duper god ! Den rekomenderar jag också !

Denna dag har gått super bra .
Haft mycket energi o har inte alls varit sugen på nånting speciellt ..
Blivit hungrig lagomt till lunch o middag ..
Trodde aldrig att jag skulle säga att GI är nånting för mig , men jag gillar verkligen denna viktminsknings metod , ÄN så länge iaf :p
Har bestämt att jag inte ska väga mig fören på måndag igen :) Roligare o se resultatet då .  Men kommer bli tungt att hålla sig . Jag som brukar väga mig flera gånger om dagen :p





God natt gott folk ! ¨

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0