GI - Dag 2

Började denna dag med att jobba , o tiden bara rusade iväg !

När ja kom hem så hade älsko vikt tvätt , bäddat sängen o plockat in o ur i diskmaskinen , guldvärt ♥!
Så då gjorde jag iordning två matlåder åt honom , för idag o imorn :) Eftersom han inte äter GI så är de enklare att göra klart några matlådor . Blir lite enformigt kanske , åd de blir enkelmat , makaroner o köttbullar , makaroner o korv , makaroner o köttfärsås . Tur att han inte är så brydd o att han älskar makaroner :D

Ja o Alicia for o handla med mamma o helene på willys när S fot till jobbet .
Efter de gick vi hem en snabbis , packade upp varorna oså ..
Sen gick vi ner till mamma , suttit på altan o solat .
O ätit middag där :)
Ellie o Tim kom förbi dit också , så ungarna har gungat o åkt rutschkana :)


Nu ikväll när vi kom hem så har ja hunnit med det vardagliga , tvättat en maskin o rastat snabeldraken :p 
Vi tagit oss en kvällsdusch o myst i soffan , o nu sover lillis . 

Är inte länge kvar nu tills hjärtat kommer hem , han slutar om nån min :) Fast då bastar/duschar han på jobbet , så han är väl hemma om ca 40 min . Men det är ju snart ;) 
Känns som att man knappt setts idag när vi jobbar om varandra . Så idag saknar jag han extra extra mycket  



KÄRLEK









GI - Dag 2

Frukost :

2 ägg och en GI smörgås .

Lunch :

En tallrik med fil med rivet äpple i .

Middag :

Tacopaj á la GI , sallad o guacamole .


Utvärdering :

Morgonen kändes hur lätt som helst , kan bero på att jag jobbat o har inte kunnat tänka på mat :p
Blev hungrig till lunch , trodde ja aldrig skulle hända eftersom ja alltid bara ätit 2 ggr per dag ..
Nu på kvällen är jag återigen lite hungrig , eller små sugen på nånting , men kan inte sätta fingret på vad .
Men det mättar jag magen med lite kolsyrat vatten :)




Ha det bra !

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0