GI - Dag 1

Vilket sommarväder det har varit idag , helt fucking jävla underbart :) Fick en chock när vi gick ut på prommis med Ängla , var ju till och med varmt i skuggan .
Suttit utanför mamma o njutit tills simon for på jobbet .
Då for ja o Alicia till mommo o moffa , o där har vi varit från kl 14 till 20 , alltså hela dagen lång :)
Suttit på altanen o solat . Ellie , Linnea o Tim kom förbi en snabbis , så barnen har lekt på altanen ..
Grillat o bakat GI bröd har vi också gjort :)



När vi kom hem så tog vi oss en dusch , för andra gången idag :p
Men det behövdes , Alicia var så kladdig av solskyddskrämen o jag ville ta mig en svalkade kvälls dusch :)
Hunnit dammsuga o tvättat 2 maskiner med tvätt .
Kollat på "en unge i minuten" o stor lipat som vanligt :p Man blir verkligen sugen på en till !
Nu så ligger snuttan o sover o jag väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet , saknar han så !



Har pratat med Rektorn för rutviks dagsi idag .
Det blir inskolning den 5 september :) Grupp inskolning ..
Och den 14 juni så är det öppethus och föräldrar möte på kvällen , ska bli spännande :)
Känns jävligt kul , tryggt o skönt att Alicias bäste kusin Tim ska gå på samma dagis/avdelning !
Men samtidigt känns allt så jävla vemodigt , som ja sagt förr ... Att min "lilla" tjej har blivit så stor att hon snart ska börja på dagis ... Tiden bara springer iväg !





GI- Dag 1

Frukost :
2 ägg med mackrill och ett glas vatten

Lunch :
Omelett

Middag :
Grillad fläskfile o champinjoner , med ugns grönsaker , sallad och tzatziki

Kvällsmål :
Sodastream vatten o en GI smörgås


Utvärdering :
Varit sötsugen hela dagen , o små hungrig . Varit sugen på att äta allt jag inte får , men det är då psykiskt !
Bara för att jag vet att jag inte får äta så har jag varit sugen på allt :p

Middagen såg ut så här .





God natt !



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0