Effektiv !

Har bokat biljetter till Mora träsk som uppträder söndag :) Ska bli jätte kul !
Blir Jag , Simon , Alicia , Mamma , Ellie , Niko o Tim som ska gå , ska bli kul o se om barnen tycker det är kul :) O


Idag så har ja verkligen varit effektiv känner jag .
På morgonen for vi till mommo o moffa . Simon böt till sommardäck på våran 2:a bil . O jag tvättade våran "nya" bil :) Så nu jävla blänker den :p
Skulle ha tvättat forden också , men hann inte eftersom Simon var tvungen att fara till jobbet . Så den får ja ta en anan dag ..

På väg hem så svängde vi förbi konsum o hämtade kläderna ja beställt till Alicia . Dom var jätte fina , o turkosa :) Men en utav klänningarna skulle komma i slutet på maj , den finaste ! Fast det är ju strlk 86 , så hon kan inte ha dom ännu iaf ..

Mamma kom hit när vi kom hem , har lagat middag o umgåtts hela kvällen , riktigt mysigt
Efter vi ätit middag så gjorde jag ett storkok av älgkött till Simopn , gjorde Älgköttsbitar i egen pepparsås :) Gjorde bara av halva biten , så i morgon ska ja göra barnmat av resten :)

När mor for hem så gick ja o snuttan o tog en kvälls dusch .
O nu sitter ja o tittar tv , o Alicia är lite små gnällig . Så ska ge henne en välling sen är det nog sovdags för henne , hon är nog jätte trött ! Alltid lika trött efter vi duschat ..



Alicia har börjat lägga sig på mage på golvet o är go :) Sötnöten !
O pekar för fullt gör hon nu också . Pekar på allt så ska man säga va det är. Oså klappar hon när man sagt de :)


Snart är min älskade karl hemma ♥ LÄNGTAR !



Alicia är kramsjuk , så ska gå o blanda en välling o sen sätta mig o mysa med henne :)



/N





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0