BVC

Det var som jag trodde . BVC idag kl 9.30 :)

Så vi har precis kommit hem ..
Var ut på en prommis med Ängla när vi kom därifrån ..

Stor tjejen växer så de knakar , 10085 g o 73,5 cm lång :)

Just nu sitter ja o ger Alicia lunch .. Men det är inte bara att ge nå mer . För hon har börjat tjorva med maten ! Trodde aldrig att hon skulle börja med de , eftersom hon alltid älskat mat :p .. Men nu minsann så spottar man ut maten , o vrider o vänder på huvudet när man ska stoppa skeden i minnen . Svammel ungen min ! Det är väl en slags trots hon fått skulle ja tro ..


Undra om ja får nå jobb .. Har lagt mig tillgänglig hela veckan ..
Känns liiite trisst eftersom jag lagt 16-21 , o simon vaknar kring 15.30 o far till jobbet 21.30 , så vi kommer bara att ses vid dörren typ , OM jag nu får mig nå jobb ...
Men men , that´s life !


Det blir nog att sätta sig framför tv:n efterhon fått i sig lunchen , för hon är riktigt grinig !
Super trött med andra ord ...
Sen ska det övas på att gå :)

O senare ska vi till den nya affären "Lyckas med mat" . Ska köpa lite baktillbehör ..
Eftersom vi inte är hemma morsdag så firar vi det nu till veckan :) Så då tänkte jag minsann baka en morsdag tårta , heeeelt själv :)



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0