Allt om ingenting - GI - Dag 10

God morgon , eller jaa kanske god dag alla läsare :)


Igår så hade vi fullt upp , som vanligt :p
Det var en feberfri dag för sessan , så hon va pigg som en lärka :) Så vi hade fullt upp med att leka , dansa o titta film :)

Började med middagen redan kl 1 , hade köttfärsbiffar på menyn så det tog ett tag :p ..

När Simon kom hem från jobbet så va de dags för middag , mamma åt också här :)

Efter middagen så for vi till mommo o moffa , o firade moffa som fyllt år tidigare i veckan , men eftersom Alicia varit sjuk så kunde vi inte fara o fira han då ..
Var upp på vindan en sväng , ja , mamma o mommo , tittade egenom alla mina gamla kläder o leksaker , fanns hur mycket som helst !
Så mamma tog hem några leksaker så hon har hos sig då sessan är där . O jag tog hem lite kläder , skiiiit fina :) O tänk att JAG haft dom :p
Tog hem böcker också , alicia har börjat gilla när man läser för henne , tog hem några böcker på spanska också som jag ska börja läsa för henne :)
2 st av böckerna var så man kunde lära sig ord på spanska, o dom är ju jätte bra för Simon också :)

Här sitter han o övar :)




När vi kom hem så gjorde vi ingenting alls :p
Tittade tv hela kvällen ..

Hade lite tjorv när vi skulle sova , eftersom Alicia skulle sova i egen säng , o hon har fått sova med oss i flera dagar , så hon hade hunnit vänja sig vid det .. Jag la henne , o hon ställde sig upp o charma , ropa mamma , pappa o vovve . Så la jag henne igen o sjöng lite för henne , sen ställde hon sig igen , kasta tutten o stod o babbla :p Men efter ca en timma så somnade hon själv i egen säng :) Men då så började hon o tok hosta , så då bar jag över henne till våran säng så fick hon sova med oss :) Är ju som mysigt :p

Så har fått sovmorgon idag , Alicia vaknade lite efter 10 :)
Men då blev jag väkt av bemanningsenheten istället lite före 10 , så ska ut o jobba idag , 16.15-21 :)


GI - Dag 10

Frukost : Omelett , fil med äpple o smörgås

Lunch : Ingening

Middag : 4 sorters älgfärsbiffar , 1 sort med oliver i , feta ost i , sambaloek i , o några neutrala , blomkålsmos o sallad till det ..

Utvärdering :

Jag rekomenderar att göra biffar med gröna oliver i , sjukt gott va det !
Nu börjar det närma sig målet ... Men känns inte som att jag går ner något mer ... Hoppas det visar minus på vågen på söndag , annars blir jag ledsen ... HOPPAS






Nu ska jag leka lite med min dotter , sen gå ut med hunden när mamma kommer , slipper ja ta ut barn o vagn i spöregnet ...


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0