Mamma - Jag älskar dig !

-Mamma-

Dig kan man lita på , dig kan jag berätta allt till .
Du ställer alltid upp för mig , vad det än är .
Du har alltid funnits där för mig , i både vårt o torrt !
Kämpat för att det ska gå bra för mig , o för att jag ska må bra .
Du har alltid sett till att alla vi andra har mått bra , medans du kanske glömt bort dig själv .
Vi har våra disskutioner o bråk , men vilken mor o dotter har inte det ?
Förlåt om jag någon gång fått dig att gråta , förlåt för att jag ibland har varit omöjlig .
Med dom här orden vill jag förklara och berätta för dig , att jag förstår dom gånger du blivit arg på mig , och jag förstår dom gånger du tjatat o stampat ner foten o sagt ifrån .
Nu när jag själv är mamma så förstår jag att det har varit för mitt eget bästa , och jag kan bara tänka mig hur jävla jobbigt o hur sjukt orolig du varit för mig vissa gånger !

Jag hoppas att jag blir en lika bra mamma som du är och har varit ! Och jag hoppas också att jag o min dotter får samma relation som du och jag har !

Psst , alicia kan inte få bättre mormor än dig !

Du är min förebild , min idol , min bästa vän , mormor till mitt barn , min kära mamma !

Jag älskar dig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0