Tjena !

Ar hos min kare far , vi har precis dansat wii dance o nu har vi paus :) Ska strax styra upp en ny dans show :) Gud sa vi har skrattat :p
Har fatt det pa film , nar pappa , simon o louis dansar :) Haha ..


Alicia kryper omkring har o busar med sina mostrar :)
Tror hon njuter lika mycket av att vara har som vi :)

Har varit pa stranden o kollat pa nar pappat haft tunering i frisbee hela helgen :) Super kul , varit jatte mycket folk !
Haha nar matchen var slut sa drack dom ol :) Sag ratt sjukt ut :p
Tank om vi hade gjort sa i sverige , tagit oss en ol efter basket matchen i vantan pa att den andra matchen ska borja :p
Fast det blir ju inte pa samma satt har , i varmen :p


Idag sa har vi varit forbi sondags marknaden en snabbis , Claudia foljde med oss :) O sen gick vi ner o kolla pa pappa .
Efter de sa gick ja , simon o alicia ut o at :) Peppar stek , sjuk gott !


Hade nog latt kunnat flytta hit , om jag fick ta med mig alla nara o kara :)
Plugga till sjukskoterska o borja jobba har :) Har tjanar dom sjukt bra som ssk .




Nar vi kommer hem sa blir det hard banting igen , tur att jag har mitt ga band hemma , har fuskat lite har , inte atit en enda godis men annat skit , cider , chips o annat onyttigheter :p
Har saker gatt upp flera kg , kanns det som iaf :p



Tanken att vi ska fara hem snart gor mig jatte ledsen , vill inte ! Kommer sakna alla saa mycket . Osa vet jag att jag inte far traffa dom pa lange , det gor mig mer ledsen ! Kommmer sakert inte har rad att fara hit nasta ar :( Sa vem vet nar ja far traffa dom nasta gang ?
Hade verkligen vela ha min pappa narmare ! Hade kunnat gora vad som helst for att fa han narmare !




Hade bra alla !

LOVE /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0