Tand

Jag tror jag snart föder ut ett struts ägg ! Fyyy faaan så ont i magen jag har ! Jävla ägglossning !



Var hur trött som helst när Alicia slog upp sina blå i morse m klockan 8 ! Tog henne tillsängen med hon vägrade somna om , hon var hur pigg som helst . Så det var ju bara att kliva upp , tyckte hon var varmt så tempade henne , 38.6 . Men som sagt , hur pigg som helst ..
Men märkte för en stund sen att ett vasst litet hörn har kikat upp i munnen :) Så hennes första tand håller på att komma upp :) Min stora tjej <3

Har varit inne i stan o lunchat med bäste Elin :)
Sen gick vi och mamma på stan en stund , men märkte att Alicia blev jätte hängig så vi for hem .
Tog tempen nu när vi kom hem , 39.2 , stackarn . Men nu efter ja gett en supp är hon mycket piggare ..


Slängde ihop en ugnspannkaka med bacon i till Simpelus när ja kom hem . Så har vi haft fin besök av moffa :) Så han fick också med sig några bitar pannkaka :p ..


Ska ta tag i att dammsuga nu , eftersom den fortfarande inte har dammsugit av sg själv !
Oså ska jag ta tag i packningen , inte likt mig att lämna den tills 2 dagar före avfärd ! Men är väl så nervös så ja tänker bort de :p
Hade faktiskt tänkt hinna gå på banden ikväll också !


Kanske skriver nånting sen !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0