Srålande sol - VÅR

Sol sol , strålande sol - Helt underbart väder idag också :)
 
Det har ja , alicia o ängla avnjutit med en lång promenad , i minst en timma . Riktigt skönt vår väder !
Sen gick vi o lämna ängla till mamma o gick vidare till dollar för att möta upp Ellie o Tim , oså¨har vi varit en sväng på barnenhus .
På dollar hitta ja ett par skit fina ljuslyktor , så jävla snygga , men dom kostade 200kr ..
Måste fråga chefen om ja får köpa dom :p Om ekonomin tillåter . Hade varit så jävla snygga när vi köper en vit tv bänk !
O på barnenhus kom ja o Ellie på att vi ville ha nya vagnar :p Synd att dom är så jäkla dyra ..
Kanske väntar o köper en syskonvagn sen ;) Haha näää nu lugnar vi oss va ;)?

Tänkte ju lämna in skötväskan eftersom den är spruckit i sömmen , men eftersom jag inte har något kvitto kvar så gör dom ingenting .. Varför lär jag mig aldrig att spara på kvitton ??! Men hädanefter ska jag fan i mig sprara på vartenda jävla kvitto jag får !!


I morse hade vi myspys ja o gumman , vaknade av att hon låg o bajsa , så var väl inte så jätte rolig uppväckning :p , haha ..
Åt frukost , kollade tv oså fick Alicia bada :) Sen så gjorde vi oss iordning o gick ut , så pappa S har fått sova ifred :) ..

Nu så sitter Alicia o leker o jag tänkte hänga tvätt o starta en ny maskin i väntan på att bäste Elin ska komma :)
Måste försöka fundera ut vad man ska göra till middag idag också . Har en massa kyckling i frysen , några tips på vad man kan göra för gott av kyckling ?
Fast ni är ju så kassa på att kommentera så ingen ide att fråga er ;)





Uppdaterar nå senare ..

/N

Kommentarer
Postat av: Jenna

Tjohoo!

Ska du sälja den tv bänken ni har nu ?

Tänkte också tips dig om att om du köpt väskan med kort så kan du knalla in på banken och så kan dom ordna kvitto till dig : ) Gjorde de när jag skulle reklamera en jacka och fick varenda öre tillbaka, skulle annars bara fått 299kr för den.

2011-03-30 @ 17:21:00
Postat av: Svar till Jenna

Vet fan inte hur man svarar på en kommentar , så jag gör det genom en kommentar :p

Jo vi ska sälja tv bänken , men tror att mamma skulle köpa den till oscar :)

Då ska jag fanimig gå in på banken , för den kostar ju öndå 1000 kr , o har spruckit i sömmen , o det är ju inte normal slitage , efter 9 månader .. HOPPAS bara att jag betalat med kort , men är osäker på det ...

2011-03-30 @ 22:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0