Solen skiner - Härligt

Är det inte underbart att kliva upp på morgonen o se solen skina ? JAPP det är de !

Igår hade gumman lite svårt för att somna , försökte med att ta henne till våran säng också , men hon vägra :p Så ja satte henne upp i sängen men hon var riktigt förbannad , först ledsen men sen jäkla blev hon arg . Satt bara o skrek o spännde armarna , gav man henne tutten så kasta hon den så långt hon kunde , så jävla söt :) Har aldrig sett henne sådär , svårt att förklara med shit så sur hon var . Så jag klev upp med hon , satte mig i gung fotöljer o då somnade hon .
Hon hade ju hög feber o säkert ont i munnen , så de var säkert de som spöka ..

Men idag är en feberfi dag :) Skönt !
Så vi kanske ska fara babysång på Kulturenshus , om vi får med oss någon :p


Blev ingen lång powerwalk idag , 13 min sen blev Alicia less o gnällig på golvet , o skulle krypa upp på bandet . Så då fick ja avbryta o sen dess har vi bara suttit o myst .
Jag fåt ta igen det ikväll när Simon är hemma ..
Nu tänkte ja sätta ner henne i spjälsängen med en massa leksaker så jag får duscha av mig snabbt o sen ska vi gå o hämta ängla o sen ut o promenera i det fina vädret :) Så mitt trötta troll får ta sin tupplur .





Jag älskar dig Simon , du är mitt allt ! Vi mot världen !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0