Redan kväll ...

Redan kväll , tiden har bara sprungit iväg idag ..

Promenaden på isvägen var inge bra , var hur jävla halt som helst , så vi fick gå o spänna oss hela tiden , jävligt trisst ....
Efter promenaden for vi hem , lämna ängla sen in till stan igen o fika på sub o co , elin åt lunch o jag drack en cola :)
Gick i några affärer o sen for ja o lill gumman hem .

Nä vi kom hem så började ja med maten , dagens middag blev: Pannbiffat , potatis , brunsås och stektlök , otroligt jävla gott :)

Gick till ellie o niko när vi hade ätit , lämnade några saker vi köpt till Linnea i spanien , glad blev hon :)
O simon for o hjälpte Niko med nånting .
När han kom tillbaka så gick vi hem ..

Har precis gått på bandet i 30 min - Skönt ! Sitter o skakar , men det är ett bevis på att man ansträngt sig :) Härlig känsla ..
Nu sitter ja o njuter av mitt isvatten o tittar på 1 unge i minuten , så det blir nog att fälla några tårar :)
Snart ska ja väcka Simon , som ska fara o jobba natt :(

Alicia sover också , har sovit sen halv 8 , undra om hon har tagot natt ? Njäääe de tror ja faktiskt inte . Har då aldrig hänt att hon tagit natt så tidigt . Så hon kommer nog att vakna snart :)
Men det är bara bra , för då har jag nån att mysa med ikväll :) Älskar att mysa med henne , hon är så jäkla go av sig !

Ska passa på att mysa med mitt stora hjärta nu innan han måste gå ..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0