Prinsessan på ärten

Buneas dias !

Jag har sovit som en prinsessa , så jävla skönt att få sova i egen säng !
Alicia har sovit lika skönt , hon sov till och med längre än mig :p O stackars simon har fm veckan , så han har klivit upp kl 5 :s

Trodde de skulle bli mer tjorv igår när jag la alicia i sin egna säng för att somna , eftersom hon sovit med oss i våran säng i 2 v , men hon gnällde till 3 gånger , gav henne tutten o sen somnade hon . SKAM den som ger sig !
Hoppas det håller i sig bara :)


Nu sitter vi o väntar på att bäste Elin ska komma , oj va jag har saknat henne !
Vi ska nog gå ut o ta en promenad i det varma vädret , är ju 11 grader , tyvärr ingen sol , men det går nog bra ändå :) Hoppas bara det inte blåser !


Justja , glömde skriva igår att Alicia har lärt sig att dansa :) När man slår på musik eller frågar om hon ska dansa så sitter hon o diggar med hela kroppen , sötnöten :)


Ikväll ska jag gå på gåbandet , nu jävla har det nyttiga livet börjat om ! Nu ska kilorna rasa , midjan , lår o rumpa dra ihop sig o bli fasta !
Har 3 månader på mig att gå ner det jag vill gå ner , för då är det sommar o lite mer hud ska visas än på vintern :p


Bjuder några fina bilder .  




Lägger upp fler bilder från semetern sen !


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0