Play house disney

Seg morgon !

Länge sen jag varit så här morgon trött , när Alicia vakna kunde jag knappt hålla ögonen öppna , o då vakna hon kl 9 . Shit va trött ja var !
Men det är tur att Play house disney finns sånna gånger :) Hon låg brevid mig o kolla på det medans jag blundade lite :)

Nu har vi precis ätit frukost o gumman sitter o leker .
Tänkte hoppa över morgon promenaden på bandet idag o gå ut o promenera lite längre istället ! Så tar jag en powerealk ikväll , då Simon är hemma :)

Herregud vilket humör våran lilla tjej har fått ! Som i morse när jag gjorde gröten till henne , då var jag väl för sölig . Hon bara satt o skrek rakt ut tills hon blev röd i ansiktet .. Hon kanske får mammas humör iaf ;) hmmm ..


Byta om sen gå ut !

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0