Ny vecka , nya möjligheter ..

Alicia gav mig sov morgon idag också :) Underbart !
Kan säga att det är jag glad för , för jag somna inte fören halv 3 typ , låg i sängen vid datorn , har alltid svårt att sova när Simon inte sover med mig . Kan inte slappna av ..

Vaknade av att världens bästa kille var hur go som helst med mig , pussa på mig o låg o krama mig o sa att han älska mig , hur underbart är det inte att vakna så ? Jag är så sjukt kääääär :)!! Sen så somnade ja snabbt om ..


Lill snuttan sover igen , ska väcka henne nu o klä på oss . Hämta ängla , o fara in till stan , hämta upp Elin o gå på isvägen :)
Ångesten kryper sakta sakta igenom hela kroppen , har inte gått nånting i helgen , inge på lördag o inget igår ..
Har inte haft tiden , knappt varit hemma nånting .. Puh så dåligt man kan må över det .. O de sjuka av allt är ju att de känns som att man gått upp flera kg bara föt att man inte gått på 2 dagar .. Sjukt ..


Suttit hela kvällen igår o nu på morgonen o tittat styleroom .. Försöker bestämma oss om vi vill ha svart kakel med vita fogar i köket eller vitt kakel med svarta fogar . Tips ?
Vi föll för vitt med svarta fogar från första början .. Men vi har börjat tveka .... TUR att vi har ett tag på oss att bestämma ..

Nu fick ja bråttom ...


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0