Mitt i natta !

Ooops , klockan är ju mitt i natten !

Har hållt på att packa för fullt !
Så nu är nästan allt färdig packat . Fan så jävla nervös jag börjar bli alltså :p Shiiiit .. 

Min käre mor ska sova här .. Känns tryggast så när Alicia har 39,4 i feber , i fall hon skulle börja krampa eller vad som helst , o Simon är ju o jobbar natt !
Stackarn har varit helt slut ikväll , sovit , sovit o sovit ..
Spolade upp ett bad åt henne , men lite kallare vatten , för hon var verkligen kokhet .. Men de protesterade hon till ! Hon tyckte nog att de var för kallt ..

Mamma sitter o äter av pannkakan som blev över :) O hon sitter o smyg ger till Alicia , den rackaren :p
Vi ska gå o lägga oss nu , hon ska få sova i våran säng , har faktiskt aldrig hänt att hon sovit en hel natt i våran säng . Så de ska bli riktigt mysigt <3


Hoppas lill stumpan är fri från febern i morgon !
God natt !

/N






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0