Men va fan !

TUSAN OCKSÅ , förlust idag igen . Först 0-1 till Skeå sen gjorde Luleå mål då det var 11 sekunder kvar , så blev de förlägning . Men vi tog dom inte denna gång heller . Satt o var nervös helt i onödan .. Men oj va ja , simon o matti skrek då de blev mål :) Att stämbanden sitter kvar fattar jag inte :p . O att inte Alicia vaknade (sov middag) , men hon är väl van ..


Vi fick sovmorgon idag , Alicia vaknade 9.50(10.50) , o låg i sin säng så nöjd o prata med sig själv till 10.17(11.17). Var jäklit skönt ..

Har varit ute i Rutvik idag , hjälpt till att rensa på gården o grabbarna har varit där inne o byggt o grejat . Nu är det inte länge kvar tills dom får flytta in . Blir jävligt snygg :) Vill också ha vårat hus , helst nyss !
Jag , alicia o svärmor for på team sportia o sen o handla på kvantum . Efter det for vi hem till Niko o Ellie o åt middag allihopa .

Ema o Hampus kom förbi en sväng , oj va jag saknat henne ! Synd bara attt det var en kort visit :( Men vi ska föröska ta oss till Sthlm o hälsa på till sommaren :) Så vi får umgås !
Hon var min allra första kompis när ja flytta till Sverige (var 3 år). Sen dess har vi varit kompisar !
Förr umgicks vi varje varje dag , men o tiden o livet har dragit isär oss . Men älskar henne lika mycket för det o vi är ÄNDÅ bästa vänner <3

Nu ikväll så har ja , älsko o snuttan myst framför tv:n ..Men pappa S har nu farit till arbetet , stackarn har 5 nätter framför sig :s .. Tomt kommer det att kännas i sängen !
Har precis lagt lill gumman , hör hur hon ligger o säger Papapapa-PApaPA , oaoaoaoa , sötungen :p
Försökt få henne att säga mamma hela kvällen , men det har inte gått så bra ..

Nu ska jag smaksa i mig lite vindruvor o torkad banan .


LOVE


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0