Kocko , någon där ?

Vilken natt/morgon alltså !

Själv somnade jag rätt sent , kanske kring halv 2 , sen ringde simon 03.40 för att säga god natt , efter det hade jag lite svårt att somna om , men när jag väl somnade så vaknade Alicia kl 04.20 , tog henne till våran säng eftersom hon verkade så pigg , men hon vred o vände på sig , så gjorde en välling o böt blöja . Men endå så hade hon svårt att somna , kasta tutten o höll på att babbla för fullt ...
TILLSLUT så somnade hon , kl kanske var 05.30 ? o sen vaknade hon igen 08.15 .. PUUUUH .. Kan säga att jag är helt kocko i huvudet ..

Men nu sitter vi o äter frukost , alicia en macka o gröt , och jag har gjort mig en smoothie , av bär och yoghurt den här gången :) En aningen sur , men dem var god iaf ..

Oj ser ätt vi måste börja stressa lite , kl 10 ska vi börja gå mot babysången , ska möta upp momma(min mommo) där :) Är 1 månad sen sist vi var , så det ska bli kul !




TJA !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0