KAOS

Idag är en feberfi dag , skönt :)

Så på förmiddagen har vi varit på Babysången , alltid lika kul o trevligt att vara där !
Efter det for vi o hämta upp mamma o for till storheden , där köpte vi en stock snus till simon så han har till resan oså köpte jag en jätte fin body+mössa till Elin o Dans lilla sessa :)
Oj va man blir sugen att skaffa sig en till bäbbe när man går bland alla mini barnkläder :) Man kanske måste börja producera ;)


Nu sitter vi o mumsar i oss middag , fläskfilé a la Nathalia med ris :) Sviiiin gott !
Fläskfilé , Havregrädde , soya o sambal :) Mmmmmh .. En maträtt jag strakt rekomenderar !

Kan ju säga att det är kaos här hemma , grejer över allt , hela köksborden är fullt i kläder o saker som ja inte packat ner ännu :p
Nu efter vi ätit ska vi en till sväng på storheden , gå på rusta o köpa oss en till resväska . Och försöka hitta en jävla laddare till min mp3 spelare !

Plingade på dörren nyss , fick mina bilder ja framkallat på Alicia som vi ska ge till pappa :) TUR att dom hann komma !


Ikväll kommer bästa mamma , tonni o oscar hit , ska kolla hockey o umgås nu innan vi far .
Tänk att i morgon så åker vi , hujja nervös gånger 1000 !




Hejpa hej !

/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

hoppas ni får en super bra resa och vi kommer och sakna er ggr tusen

2011-03-03 @ 17:33:43
URL: http://najag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0