Kalla Luleå .

Igår kom man hem till kalla Luleå igen .
Var sjukt trött igår , planet lyfte 05.50 , 2 timmar innan var man tvungen att vara på flygplatsen , så pappa kom o hämtade upp oss från lght kl halv 3 .
Jag sov ingenting den natten , kunde inte . Först packade vi väskorna o städa undan lite , Kl blev 1 , gick o la oss men jag bara grät o grät . Usch o fy vad ledsen jag var . Kändes jätte jobbigt att fara !
Hade verkligen velat ha min pappa närmare <3  



När vi kom fram så mötte Mamma , Tonni , Moffa , Ellie o Tim oss på flygplatsen :) Kul att få träffa alla nära o kära igen <3

For hem , packade om till mindre väskor , for o åt , kolla på ellies o nikos hus o sen for vi upp till byn .
Kan ju säga att man fick ruskigt mycket hus feber ! Åååh va jag längtar ! Varo hämtade ut våran älvsbyhus pärm igår också , så har precis suttit o skrivit under en massa papper . O Simon sitter o läser igenom , är en tjock pärm som man ska läsa, men det får mannen sköta :) För jag fattar ändå ingenting ..

När vi kom hit igår var det fullt hus , alla var här o firade svärfar som fyllt 50 .
Direkt alla hade farit gick vi o la oss , har aldrig somnar så fort som igår . Och vi alla 3 sov till 12.15 !
Men endå så har vi inte riktigt varit utvilad , har varit lite trött o seg idag också . Men det tar nog ett tag o ställa om sig. Speciellt när man bara sovit 3 h på ett dygn .

Nu idag har vi varit hos Simons mommo o moffa o firat , dom har också fyllt år , 70 o 75 :)
Efter det så skjutsade vi Jens till bandy o sen for ja o älsko runt på byn o lyssna på gammla godingar :) Har inte åkt i en bil med bas på lääääänge , man kände sig som "ung" igen , fattades bara en cigg o en cider i handen :p
Haha ..  

I morgon ska vi hem , käns JÄVLIGT skönt , sova i egen säng o vara hemma hos sig själv . De enda som känns lite jobbigt är att de ser förjävligt ut , väskorna är öppna o omrivna o kläder över allt :p
Men ska röja undan det fort , o sen tända ljus o mysa med min älskade familj i soffan framför tv:n :) Mamma skulle nog byta bort sin natt för att komma o mysa med oss o träffa alicia :) Så hon får hjälpa mig att packa upp ;) Hihi ..



Tänkte gå in o snoka lite på style room o få lite ideer :)
LÄNGTAR LÄNGTAR ! Tror det kommer att bli grymt bra :)!



/N





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0